Денес, доста е вообичаено луѓето да испраќаат пакети на деловна адреса, особено ако знаат дека нема да бидат дома во текот на денот. Во многу канцеларии, ова се смета за практично – сè додека не се меша во работата. Сепак, понекогаш дури и навидум безопасна ситница може да предизвика непријатност кај колегите.
Така, една корисничка на форумот Mumsnet го сподели своето непријатно искуство – колега ја пријавил кај шефот затоа што комуницирала со доставувачот на работа преку апликација поврзана со интерфонскиот систем.
– Никој не седи на масата и не води долги приватни разговори, но е во ред од време на време да се погледне во телефонот. За подолги работи, се оддалечуваме или чекаме пауза за ручек, напишала таа.
Таа исто така додаде дека обично нарачува пакети кога работи од дома, но дека се случило неколку пати да го прави тоа и кога е во канцеларија.
„Шефовите велат дека некој се пожалил – а всушност тоа се тие“
Во разговор со нејзиниот претпоставен, таа дознала дека колега се пожалил, но не ѝ било кажано кој. Шефот ѝ рекол дека нема ништо против користењето на телефонот, но ситуацијата сепак ја правела да се чувствува непријатно, па сега се плаши дека тоа би можело да ги расипе односите во тимот.
Реакциите на форумот беа поделени. Некои веруваат дека колегата не морал да реагира толку остро, додека други сметаат дека шефот можеби самиот има проблем со користењето на телефонот, но не сака отворено да го каже тоа.
– Ако шефот навистина нема ништо против, не требало да го спомене тоа – напишал еден корисник.
Други додале:
– Понекогаш шефовите велат дека некој се пожалил, но всушност тие самите го кажале тоа. Мора да бидете внимателни, стои во коментари.